Забрали водійські права в Польщі, чи можна їх відновити в своїй країні?

З цим питанням я ніколи не стикалася особисто, але вирішила вивчити його, бо на мій погляд воно є актуальним. Ознайомившись з цілою купою матеріалу зрозуміла, що ніде чіткої відповіді немає.

Але проаналізувавши законодавство Польщі та України, прийшла до наступних висновків. І так, ви іноземець і у вас забрали права в Польщі, відповідно ви можете повернутись в Україну та повідомити в МРЕО, що права вами були загублені. Подати документи на відновлення водійського посвідчення та отримати нові права.

Але, як завжди є «Але», з такими правами ви не зможете їздити ні по Польщі, ні по іншим країнам Європейського Союзу, бо ви будете знаходиться у спеціалізованій поліцейській базі.
Звичайно, ви можете прийти в МРЕО і відновити свої права, але необхідно пам’ятати, що у співробітників МРЕО можуть виникнути питання, як саме і де ви втратили права, а так само ви повинні будете надати оголошення в ЗМІ про втрату цих прав.

І за повідомлення завідомо неправдивих фактів ви несете кримінальну відповідальність.
Так що, якщо ви любите ризикувати, то в принципі можете позбувшись прав у Польщі, відновити їх у своїй країні сплативши деякі суми за нові права.

Може в деяких ситуаціях це і вихід, але не завжди…

104 thoughts on “Забрали водійські права в Польщі, чи можна їх відновити в своїй країні?

  1. Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, в чоловіка забрали права за перевищення швидкості у Польщі. Штраф 400 зл. сплатив на місці. Куди надішлють права за місцем проживання чи місцем видачі прав? Зарані дякую!

    Подобається

  2. Доброго дня, якщо у мене вилучили посвідчення водія за керування транспортним засобом під впливом алкоголю. Всі штрафи проплачені, строк вилучення документів 3 роки, вже збіг до кінця, і я надалі перебуваю в Польщі, як мені повернути посвідчення?

    Подобається

  3. Доброго дня мавись випадок в 2020 році суд був аж в 2021 році отримав штраф 5000 злот і виявилося заборону їздити про яку я взнав недавно коли мав перевірку дорожню при якій вилучили в мене права бо сказали що вони фальшиві що мені тепер може бути

    Подобається

  4. Доброго дня. Маю таке питання. Позпавили прав на водіння на 3 роки. За нетверезе водіня. Яким чином я можу їх забрати коми вийде термін. Чи можу я отримати їх на тереторії України? Якщо в Польщі то чи залишуця відкриті всі мої категорії і чи маю я поновому перездавати?

    Подобається

    • Доброго дня. Маю таке питання. Позпавили прав на водіння на 3 роки. За нетверезе водіня. Яким чином я можу їх забрати коми вийде термін. Чи можу я отримати їх на тереторії України? Якщо в Польщі то чи залишуця відкриті всі мої категорії і чи маю я поновому перездавати?

      Подобається

  5. Доброго дня. Маю таке питання. Позпавили прав на водіння на 3 роки. За нетверезе водіня. Яким чином я можу їх забрати коми вийде термін. Чи можу я отримати їх на тереторії України? Якщо в Польщі то чи залишуця відкриті всі мої категорії і чи маю я поновому перездавати?

    Подобається

  6. Добрий день, позбавили прав за перевищення швидкості на 3 місяці. Термін в 3 місяці вже пройшов. Підскажіть як і де їх тепер можна забрати?

    Подобається

  7. Доброго вечора. Забрали в Польщі права за нетверезу їзду… Заборона по Польщі по категорії В на три роки… Якщо приїхати в Україну, написати заяву про втрату, чи видадуть нове посвідчення? То коли прийде те посвідчення яке забрали, чи не анулюють нове?

    Подобається

  8. Добрий день .

    Вилучили права в Польщі за алкогольне сп’яніння,

    дали штраф 5000 злотих + заборона їзди по Польщі 4 роки + три роки умовно . Права поновив через дію , суду ще не було бо пройшло 3 дні , може мені щось бути ? Зможу я їздити в інші країни ЕС ?

    Подобається

Залишити коментар